Stockholm, Helsinki en Lapland

Pyha, zaterdag

9.04 PM

Hoi, vanmorgen werden we meegenomen voor onze eerste langlaufles......Mijn hemel wat is dat nog lastig en vooral intensief zeg!

Na deze les zijn we een relatief korte tocht gaan maken om het skigebied heen.

We hebben spieren gebruikt die volgens mij nog nieuw waren.....pffffff.

En dan die mannen op de tv met hoge snelheid de berg op lopen en die boven nog zoveel kracht hebben om 5 doelen te raken met hun geweer, nou petje af hoor!!!

Neem van mij aan dat dat echte sportmannen zijn, dat doe je niet zomaar.

Maar of ik het nu echt leuk vond......

Nou nee, downhill is toch leuker.

Ook nu was het weer behoorlijk koud......en als je dan een beetje gaat zweten......beide Cindy's hadden bevroren wimpers en haren.

Zojuist ons laatste avondmaal genuttigd en nu de koffertjes weer inpakken, want we worden morgen al weer m 7.00uur opgehaald voor de terugreis naar Amsterdam.

Cindy gaat zo nog met een andere dame de sauna op het complex testen en daarna het wak in..........ik sla even over.

Langs deze weg wil ik jullie allen hartelijk danken voor de getoonde interesse en belangstelling in onze avonturen!!

We kijken terug op een heel bijzondere vakantie, als je eens de kans krijgt hierheen te gaan, zeker doen!!

Tot de volgende keer,

Laatste groeten uit Fins Lapland, Cinenden

Reacties:

Hallo Cinenden, jammer, maar het zit er bijna op. We wensen jullie een hele goeie reis terug naar huis. Liefs Pa en Ma S

Lief broertje en zussie, wat is het hard gegaan zeg! Goede reis en tot snel, dikke kus Essie

Hoi Cindy en Dennis, welkom thuis. Leuk dat jullie een blog bijgehouden hebben, was erg leuk om te volgen. Zijn jullie inmiddels al ontdooid? Mieke

Verhaal van vandaag van Cindy:

Greeta en ik zijn nog even naar de grote sauna gegaan, we willen dat wak-duiken ook van onze bucketlist schrappen, dus daar gaan we.

Toen we dachten voldoende opgewarmd te zijn in de sauna, sokken aan, hop naar buiten, eerst twee trappen af, sokken uit......dan plakken je voeten aan het ijs.....snel het laatste trappetje......het water in......

De eerste keer kwam ik maar tot aan mijn knieën en Greeta verging het al niet beter.

Hop weer de sauna in voor een nieuwe ronde, nog wat verder opstoken die boel.

De tweede keer tot aan de oren in het water.......yes.....gelukt.

Kan een mens dan een voldaan gevoel hebben........en strepen maar op de bucketlist.

En ik moet zeggen.....het was eigenlijk wel lekker.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!