Stockholm, Helsinki en Lapland

Helsinki vervolg.....

6.30 PM

Eerst een hapje eten in de stad; de eerste kom zalmsoep met echt Fins brood hebben we al binnen; erg lekker.

Daarna een stadswandeling gemaakt.

En ja hoor; weer een paar schoenen versleten.

Ook naar de "Kauppahalli" geweest; een mooie oude markthal.

Het ligt aan de Oostzee ten zuiden van de markt van Helsinki en is zeker een bezoek waard.

Cin was op zoek naar een paar echte rendiertoffels, maar helaas die hebben ze hier niet, daar moeten we voor in Lapland zijn.

De prijzen hier trouwens ook wel erg fors.

In deze stad is de Russische invloed nog goed te zien.

Hierdoor doet het een beetje saai, grijs en troosteloos aan.

De echte binnenstad is wel modern, maar omdat ik pijn in mijn hoeven had, had ik daar geen aandacht meer voor.

Daarna heb ik een echt Helsinkisch bad genomen.

Daar knapt een mens van op.

Nou ja, na een uur werd ik wakker en zowel mijn handen als mijn voeten sliepen......ik geef je het te doen om zo uit bad te komen.

Nu ff aankleden, ja terwijl ik dit schrijf lig ik bloot op bed hahahahaaa, en dan vroeg een hapje eten.

We gaan even makkelijk in het hotel restaurant "Jaillbird" eten, we hebben geen fut meer om naar de stad te lopen.

Morgen weer vroeg op, want morgen rond het middaguur vliegen we naar het hoge noorden.

Tot dan, groeten Cinenden

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!