Stockholm, Helsinki en Lapland

Dinsdag 1 februari

3.04 PM

Vandaag even geshopt in Stockholm.

Cindy had uiteraard van alles nodig....pfffff......toch bijzonder om in het buitenland oer Hollandse spijkerbroeken van G-star te kopen.....maar ja....ze zal het nodig hebben

Zijn net met de taxi naar de haven gebracht.

Hier ligt de "Silja Symphony" voor anker.

Om 15.30uur kunnen we aan boord voor de overtocht naar Helsinki......ben benieuwd.

Tot morgen, greetz Cinenden

Reacties:

Hallo Swiebertjes, hebben jullie nu kleine beentjes? Leuk jullie zo te kunnen volgen. Wij gaan vandaag naar de kleinkids. Robin zit monenteel te zwoegen voor zijn eind-citotoets. We wensen jullie veel plezier op de feestboot en behouden vaart. Liefs Pa en Ma S.

Haai, ik ben inmiddels vaste supporter van jullie blog. Ga zo door en nog veel plezier, je collega Eddy.

Veel plezier en de groetjes aan Cindy. Ik volg jullie trouw Dennis, groeten Suus.

Hallo globetrotters, even proberen of wij jullie zo kunnen bereiken. We hebben alles gelezen van jullie, hartstikke leuk hoor! Hier gaat alles goed, ook met de poesjes. Wim is inmiddels ook geholpen en maakt het redelijk goed. Geef even door of je dit hebt ontvangen. Geniet van alles en een fijne tijd samen, lieve groeten van Pa en Ma B. DOEI.......