Stockholm, Helsinki en Lapland

Voorbereidingen......

11.36 AM

Net terug van onze laatste skiles......Cindy staat helemaal strak en is klaar voor een fikse zwarte afdaling!!!

Nu nog ff een paar laatste boodschappies halen en dan vanmiddag de koffertjes pakken.

Daarna de beestjes naar opa en oma brengen......ons zelf gelijk uitgenodigd voor het diner

Vroeg naar bedje en dan kan morgen het grote avontuur beginnen!!

Tot morgen.....Cinenden

Reacties:

Hoi Cindy en Dennis, ik wil jullie een hele fijne vakantie wensen. Heel veel plezier in het hoge noorden. Geniet ervan! Liefs en dikke kus, Elvira

Fijne vakantie gewenst!! Lekker genieten. Nancy

Heel veel plezier en laat niet Rudolph op hol slaan. Heb je de kruikjes ook ingepakt voor het ijshotel!? Groetjes en veel sneeuwplezier, Esther

Hey Cin, nou heel veel plezier en geniet ervan!! Mariska

Hoi Cindy, het is bijna zover. Lapland!!! Heel veel plezier en geniet ervan, een goede reis. Monique

Hé Cindy, spannend hè....laatste daagjes. Ben benieuwd naar je verhalen en wens jullie een goede reis. Ga je wel missen hoor, geniet en xieje gauw weer. Leja

Goede reis. Lieve kindjes, we wensen jullie een goede reis. Lekker genieten van de kerstman. Dikke kus Pa en Ma S.

Heel veel plezier hè, ga er lkkr van genieten! Steef

Hoi Cindy en Dennis, ik wens jullie een hele, fijne vakantie en geniet van de bijzondere ervaringen! Succes met de laatste dingen organiseren en dan op naar de vakantie......groetjes Marion

Heel veel plezier en als jullie terug zijn spreken we snel iets af. Liefs Bianqua